jump to navigation

Michael @ Mikaeel Jackson July 17, 2009

Posted by Yakuza in Catatan.
trackback

michael-jackson-prozess1

michael_jackson

Sekarang saya perhatikan ramai yang mendengar serta meminati semula Allaryarham Michael @ Mikaeel Jackson, setelah bertahun-tahun dia dilupakan. Dan lagu yang dinyanyikannya dimainkan semula dan diperdengarkan kepada orang ramai. Termasuklah saya.

Sejak dari kecil lagi saya terbiasa dengan lagu-lagu Michael Jackson. Ada yang masih saya ingat sampailah sekarang, dan dulu saya selalu bermain game Michael Jackson keluaran Sega. Kemudian saya melupakan dia, lama juga. Sehinggalah sekarang, saya dengar semula lagu beliau. Semalam baru lepas download 3 video klip dari youtube, yang bertajuk  Beat It, Smooth Criminal, dan Earth Song. Saya suka lihat tarian dia yang agak unik.

Semoga roh Mikaeel tenang di sana. Dia memeluk Islam beberapa bulan lepas, meninggalkan agama asalnya iaitu Jehovah Witnesses, salah satu mazhab agama Kristian.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

